با وجود تحسین استولر از این معمار ، این تنها پروژه در مقیاس بزرگ مارسل بروئر است که وی از وی عکس گرفت
مارسل بروئر ، موزه هنر آمریکایی ویتنی ، هم اکنون مت Breuer (1966) ، نیویورک ، نیویورک ، 1966 توسط عزرا استولر
آنها میگویند هنگامیکه اصرار دارید با یک نام سابق خود از یک مکان مشهور بخواهید یک نیویورکر واقعی میشوید. از نظر برخی ، ساختمان MetLife هنوز ساختمان Pan Am است و ساختمان Comcast هرگز جز 30 راکفلر پلازا نخواهد بود.
خرید تجهیزات ساختمانهای مدرن از فروشگاه خانه چین
در کتاب جدید ما ، Ezra Stoller: یک تاریخچه عکاسی از معماری مدرنآمریکایی ، فضای زیبایی که از نظر نمایشگاه منهتن به زیبایی تصور شده است ، عنوان اصلی خود را ، موزه هنر آمریکایی ویتنی به همراه دارد ، هرچند این عنوان عنوان جدید ساختمان را تصدیق میکند و نشان دهنده تغییر مالکیت نهادی است. : Met Breuer.
استولر ، پیشگام نوین مدرنیستی در اواسط قرن ، که در سال 2004 درگذشت ، دوازده سال قبل از تغییر ساختمان عنوان خود ، این ساختمان را فقط با نام اصلی خود میشناخت ، اما او این سازه را با سازنده آن ، معمار مارسل بروئر ، مرتبط میکرد. از آنجا که این دو با هم همکاری نزدیک داشتند.
عزرا استولر
پیرلوگی سریرو در کتاب جدید ما مینویسد: "استولر نزدیکی خاصی با Breuer داشته است." وی در مورد معمار بسیار تعارف کرد: "برای من ، بروئر این بود که آالتو برای فنلاند چه بود - مطمئناً یکی از خلاق ترین و باهوش ترین طراحان من که تا به حال کار کرده ام." و به برخی از بهترین نمایشهای آثار کوچک و کوچک در معمار منجر شود. "
با این حال ، استولر به اندازه معماری که آثار او از آن عکس میگرفت به همان اندازه یک خالق و با استعداد و دقیق بود و اگر احساس میکرد که یک ساختار خاص شایسته توجه او نیست ، بدون توجه به خالق آن ، از آن عکس نمیخواهد.
استولر بسیاری از خانههای Breuer را شلیک کرد ، اما تنها یکی از پروژههای بزرگتر معمار را عکاسی کرد: ویتنی ، که عکاس در سال 1966 دستگیر کرد ، سال ساخت آن.
شاید ساختمان مطابق با آثار داخلی Breuer از حس و انسجام در مقیاس کوچک برخوردار باشد. شاید استولر از شیوه ساخت این ساختمان مدرنمدرن و دوست داشتنی در کنار خانههای همسایه خود در منهتن خوشش بیاید. مطمئناً ، تصاویر او ، که در کتاب ما چاپ شده است ، نشان میدهند که کار Breuer چقدر هماهنگ و سفارش شده ، حتی در شلوغی یک مکان بزرگ شهری است. تصاویر استولر از ساختمانهای Breuer یک نمونه تقریباً کامل از دو مدرنیست با نام بزرگ است که با هماهنگی کار میکنند ، و بیش از نیم قرن پس از آن در معرض نمایشهای اولیه ، اینگونه باقی میمانند.
عزرا استولر: تاریخ عکاسی از معماری مدرن آمریکایی
برای دیدن تصاویر بیشتر از این شلیک و بسیاری دیگر ، نسخهای از Ezra Stoller: A History of Photography of Architecture Modern America را در اینجا سفارش دهید. این کتاب تاریخ فریبندهای از معماری مدرن قرن بیستم آمریکاست ، که از نگاه یک عکاس افسانهای مشاهده میشود. همچنین این یکی از نخستین کتابهایی است که وسعت بایگانی تصاویر غالباً ناشناخته استولر را ارائه میدهد ، که از طریق رنگهای نفیس و بازتولیدهای سیاه و سفید دوتایی به وجود آمده است.